Wednesday, November 21, 2007

DOG BITE!

video

my moms dog eats like an ex con

yeah man so im goin thru all this video i shot on the road and in vegas and halloween and its alot to edit. ill start the process soon so that i can share it with you guys. its all really random but in the mean time i just wanted you guys to meet my little brother. he is kinda mean cus he came from an abusive home but he adjusted well and he is officially part of the family now. his name is chance and he likes pancakes, pretzels, cheerios and chicken.

this clip is what happens when you try and take his. i had given him a pretzel and i was just playin around tryin to take it and this lil nigga went NUTS lol... this was the night before the cincinnati show and he bit my rapping hand. HOW IMMA HOLD THE MIC NOW CHANCE? YOU TRYNA RUIN MY CAREER!

ole punk ass dog...

okay imma run to the bank and se about getting my car tuned up and then go get the tables from my aunts house and take a meeting or two on my broken phone. anybody out there work for tmobile? why dont yall wanna just give me a new fucking phone? i been a customer for 4-5 years and NEVER missed a payment. nigga cant get NO kinda slack.. :/

10 comments:

Sandy said...

HOLD ON.

Before I read any words.

I GOTTA speak up FOR CHance.

HOW YOU GONNA TAUNT THE DOG WITH A PRETZEL AND/OR TRY TO TAKE IT AWAY AND THEEEEEEN COMPLAIN ABOUT GETTING BITTEN????

Go 'head Chance. Go 'HEAd!

Even VOn knoew Not to mess with him.

Geezie said...

T-Mobile is THEE worst company on the planet...

Donald Williams said...

YOU GONNA END UP OLD AND LONELY WITH 50000 DOGS AND THE KIDS ON THE BLOCK ARE GONNA CALL YOU THE DOGGIE LADY

Anonymous said...

well.

YOU gonna end up... uhm... Err... Ah...
I can't and won't say how YOU gonna end up.

I'll take my 5000 dogs.

:/

Sanderson

tia said...

i am dying at the dog being named chance. terica and i were watching i love new york last night and chance was on there. and she goes "he *does* kinda remind me of donald...it's the mannerisms". hahahahaha.

i love u, son.

Angie said...

HAHAHAHA

amanda said...

^agreed with Tia. The second I heard "chance" I thought of that show.

I'm not sure how tmobile handles its business, but when I wanted a new phone and didn't want a new contract I'd just hit up ebay for a locked phone then do some local black market research and pay some random ass guy $20 bucks or so to unlock it. problem solved.

and I saw you over at DX. welcome back! we missed your goofy ass.

exex said...

You should know not to mess with a dog's food. You shouldn't even really have your hands near a dogs face when he/she is eating.

I can't believe that dog is named Chance. All I can think of is that negro from I Love NY. And your Chance is too cute for that comparison.

anonymous said...

laughin'...

1st thing i heard was a growl and i'm thinkin this dog must be big as hell and i see this fluffy ass white dog...looks like ya'll are in his/her territory....lol

but no worries my cat hissed @ me today :/--i locked her out of the house...not on purpose tho.

hope you have a good one

peace.
panache*

The Mixtape Monster said...

hilarious!