Thursday, November 01, 2007

cuddle bums - tanya morgan (prod by 88keys)

click the picture to download the song from 88's myspace page

i thought this song was never gonna happen lol.. between us running around the country and 88 running around the country and us needing to leave the session to pick up some clothes and 88 needing to leave the session to go meet up with one of (y)our favorite rappers of all time it was definitely a process. but a rewarding one nonetheless...

of the 3 beats he cooked up (on the spot nonetheless to all you beat tape niggas*) this was the one we settled in on. i like the song alot, im really hard on myself usually especially when i dont really have time to live with a verse (we did this song on the spot, with the exception of ilyas recording remotely everything you hear was created within the few short hours we were hanging out, lyrics and music) but i like this joint alot.

von's (aka luther vondross) bridge didnt make the song but yo that nigga can sing his ass off lol. i dont know what else to say about this song, just listen to it, enjoy it and check for that death of adam lp and adams case files when it drops. the shit 88 let us hear is CRAZY! and if you been following kanye, bilal and q tip lately you would know the rotating cast is gonna be crazy on this one...

okay im gonna go clean up now for real. just thought id share this with yall

*no diss to niggas that pass out beat tapes but working on the spot is so much better to me, makes the process more fun.

5 comments:

thatdudedave said...

niiiiiice!

Sandy said...

i hate you and your wit and quick sense and ability to do it all so very very very well on the spot.

and when I say hate, I mean love.

Damn man... I wanna hear Von's bridge now.

kudos and pats on backs all around. the 3 of you are sick.

Che Grand said...

i agree that working on the spot is a lot better and a lot more fun, with that said, niggas need to come to poorhouse!

tia said...

y'all nasty.

Mil said...

shit is fire, plain and simple... listened probably 30 times this weekend alone.